تبلیغات
نگـــــــاه جــــــــــدید
 
 
 
پلیس فتا : لطفاً پیش از انجام هر گونه خرید اینترنتی از صحت کالا یا خدمات ارائه شده اطمینان حاصل نمایید . . .

تناسب اندام

نویسنده : مدیریت سایت | تاریخ : 07:33 ب.ظ - جمعه 20 فروردین 1395



سلام دوستان

از آنجایی که مبحث لاغری و تغذیه مناسب برای همه مهم بوده و باعث

تناسب اندام وسلامتی میگرددو افراد گاها با گرفتن رژیم های طاقت

فرسا و انجام ورزشهای سنگین و پرداخت هزینه های گزاف متاسفانه به
 
خواسته خود نرسیده اند برآن شدیم تا با یاری پروردگار و اجرای یک

برنامه ساده و کمک گرفتن از قدرت ذهن در جهت تحقق این امر براییم.







 

گام هفتم در لاغری و تناسب اندام

نویسنده : مدیریت سایت | تاریخ : 04:37 ب.ظ - شنبه 21 فروردین 1395

 

گام ششم در لاغری و تناسب اندام

نویسنده : مدیریت سایت | تاریخ : 04:01 ب.ظ - شنبه 21 فروردین 1395


نقش ورزش در لاغری و تناسب اندام بر کسی پوشیده نیست.

کلیه کارهای روزمره ما از راه رفتن تا حمام کردن و... باعث سوختن کالری دربدنمان


میگردد.




اگر شما بتوانید روزانه نیم تا یک ساعت زمان خود را به ورزش اختصاص دهید کمک

بزرگی به لاغر شدن و تناسب اندام خود نموده اید.



+++سایت نگاه جدید برنامه سوختن کالری با ورزش را طراحی و در اختیار شما عزیزان قرار داده تا شما

 دوستان در این برنامه بتوانید ببینید که با وزن در حال حاظرتون اگر مثلا 20 دقیقه هر کدوم از فعالیت های 

ورزشی و کارهای اداری یا خانه و فعالیتهای روزانه را انجام بدید

در نهایت چند کالری مصرف کردید.

  سعی کردیم که جدول کاملی را طراحی نمائیم که شما بتوانید همه فعالیت های روزانه خودتان رو

بسنجید و در نهایت به سلامتی خودتون بیش از گذشته کمک کنید.+++




 

گام پنجم لاغری و تناسب اندام

نویسنده : مدیریت سایت | تاریخ : 03:28 ب.ظ - شنبه 21 فروردین 1395


اکنون که میزان کالری مواد غذایی را دانستیم باید غذاهایی را تهیه نمائیم که کمترین

کالری وبیشترین مواد مغذی را به بدن ما میرسانند.




+++سایت نگاه جدید جهت رفاه حال شما دوستان برنامه  آشپزی رژیمی  روزانه  

را  در اختیار شما قرار داده تا شما عزیزان علاوه بر آموزش غذاهای رژیمی میزان کالری آن غذا را

هم در اختیار داشته باشید.++++

آشپزی رژیمی







 

گام چهارم لاغری و تناسب اندام

نویسنده : مدیریت سایت | تاریخ : 12:19 ب.ظ - شنبه 21 فروردین 1395


حال که متوجه شدیم در روز چه میزان کالری باید به بدنمان برسانیم باید بتوانیم کالری مواد

غذایی دریافتی را محاسبه کنیم.



مواد غذایی ما متشکل از گروه های ذیر میباشد


1=
  2=    3=
         
                      گروه سبزیجات                                       گروه میوه ها                                                        گروه اجیل

4=   5=  6=

                   گروه نوشیدنیها                                          گروه غلات                                                           گروه حبوبات
 

7=  8=  9=

                        گروه لبنیات و تخم مرغ                   گروه گوشت دام و طیور                                            گروه ماهیها

10=  11=

            گروه ادویه جات                                                گروه تنقلات


لطفا جهت اطلاع از میزان کالری هر یک از گروه ها بر روی عکس آن گروه کلیک نمائید.





+++سایت نگاه جدید جهت رفاه حال شما دوستان برنامه  محاسبه گر کالری مواد غذایی روزانه  

را  طراحی ودر اختیار شما عزیزانقرار داده شما دوستان فقط با نوشتن مواد غذایی مصرفی 

روزانه خود محاسبه میزان کالری مصرفیتان را بدانید.++++







 

گام سوم لاغری و تناسب اندام

نویسنده : مدیریت سایت | تاریخ : 11:13 ب.ظ - جمعه 20 فروردین 1395

حال باید میزان کالری و انرژی مورد نیاز بدنمان در روز  را براساس وزن - جنسیت، سن، وضعیت

سلامت، سبک زندگی و میزان تحرک روزانه.بدانیم.


کالری

چگونه انرژی مورد نیاز روزانه خود را حساب کنیم؟


به طور کلی بدن انرژی خود را در دو مسیر صرف می‌کند:


* متابولیسم پایه (BMR). انرژی است که بدن در حالت استراحت مصرف می‌کند. این انرژی صرف اعمال

حیاتی بدن از جمله تنفس، گردش خون و فعل‌وانفعالات سلولی می‌شود


* فعالیت بدنی و اعمال ارادی مانند راه رفتن و فکر کردن.


انرژی به دست آمده از غذا صرف موارد مذکور می‌شود و مازاد آن به صورت چربی ذخیره می‌شود؛ بنابراین

چنانچه کالری دریافتی خود را به گونه‌ای تنظیم کنید که معادل مجموع دو عامل بالا باشد، انرژی مازادی

جهت تولید چربی در اختیار بدن شما نخواهد ماند. البته محدود کردن بیش از حد کالری دریافتی نیز منجر به

اختلال در فعالیت بدنی و متابولیسم طبیعی بدن خواهد شد.


مقدار انرژی مورد نیاز برای متابولیسم پایه بدنتان (BMR) را با رابطه زیر محاسبه کنید


برای مردان بالغ:

66.5 + (13.75 x وزن بدن (کیلوگرم)) + (5.003 x قد (سانتیمتر)) - (6.755 x سن) = BMR


برای زنان بالغ:

55.1 + (9.563 x وزن بدن (کیلوگرم)) + (1.850 x قد (سانتیمتر)) - (4.676 x سن) = BMR

 

اکنون با استفاده از ضریب فعالیت بدنی متناسب با سبک زندگی شما، انرژی مورد نیاز روزانه خود را محاسبه کنید:

انرژی مورد نیاز روزانه برای هر فرد = BMR ضرب در ضریب فعالیت بدنی.

 

ضریب فعالیت بدنی


* سبک زندگی بدون تحرک: اگر بسیار کم تحرک هستید و با ورزش میانه‌ای ندارید ضریب فعالیت جسمی

برای شما (1.2) است.


* سبک زندگی کم تحرک: چنانچه هفته‌ای 1 الی 3 روز ورزش می‌کنید و یا روزانه مسافت اندکی را

پیاده‌روی می‌کنید، ضریب فعالیت بدنی شما (1.37) است (اغلب افراد در این گروه جای دارند).


* فعالیت متوسط روزانه: افرادی که هفته‌ای 3 الی 5 روز ورزش می‌کنند و یا روزانه مسافت قابل‌توجهی

را پیاده‌روی می‌کنند و همچنین افرادی که شغل‌های نیمه سنگین دارند در این گروه قرار می‌گیرند. ضریب

فعالیت بدنی برای این گروه (1.55) برآورد شده است.


* سبک زندگی پر تحرک: اگر هفته‌ای 6 الی 7 روز با ورزش‌های سنگین مشغول هستید و یا شغل

سنگینی دارید، شما پر تحرک هستید. ضریب فعالیت بدنی برای افراد پر تحرک، برابر با (1.75) است.

 

اکنون برای محاسبه کالری مورد نیاز روزانه خود، ابتدا با استفاده از فرمول هریس-بندیکت، BMR خود را

حساب کنید و عدد به دست آمده را در ضریب فعالیت بدنی متناسب با شیوه زندگی شما، ضرب کنید.

 

اگر روزانه به مقدار به دست آمده از روش فوق انرژی دریافت کنید، وزن فعلی شما حفظ خواهد

شد. اگر قصد کاهش وزن دارید، از انرژی محاسبه‌شده 300 تا 500 کیلوکالری کم کنید.



+++سایت نگاه جدید جهت رفاه حال شما دوستان برنامه  محاسبه گر کالری روزانه را  در اختیار

شما عزیزان قرار داده تا شما عزیزان فقط با نوشتن وزن و جنس و قد  محاسبه میزان کالری مورد

نیاز خود را به دست اورده و همچنین به صورت خودکار میزان کالری که برای کم کردن هر کیلو

وزن نباید به بدنتان برسد براساس مشخصات شما حساب میکند.+++



 

گام دوم لاغری و تناسب اندام

نویسنده : مدیریت سایت | تاریخ : 10:51 ب.ظ - جمعه 20 فروردین 1395


حال اگر جزء گروه افراد چاق یا خیلی چاق قرار گرفتیم گام دوم مشخص کردن میزان اضافه وزنمان است.



برای مشخص کردن اضافه وزن ابتدا باید وزن صحیح خود را براساس قد  و جنسیتمان بدانیم.


                                  اندازه قد - 102 = وزن ایده آل برای آقایان                                         

     اندازه قد - 105 = وزن ایده آل برای خانمها

حال عدد به دست آمده را از وزن الان خود کم کرده ومیزان اضافه وزن خود را بدست آورید.



 

گام اول لاغری و تناسب اندام

نویسنده : مدیریت سایت | تاریخ : 10:11 ب.ظ - جمعه 20 فروردین 1395



BMI طرز محاسبه


BMI شاخص حجم بدن  است .BMI در واقع مرجعی برای نشان دادن میزان حجم بدن می باشد

 و دقیق ترین معیار جهانی چاقی است.با استفاده از این مقیاس می توانید متوجه شوید که آیا

دچار کمبود وزن هستید ، اضافه وزن دارید و یا اینکه طبیعی هستید!


برای شروع ابتدا ما نیاز داریم که بدانیم جزء کدام دسته از افراد  قرارگرفته ایم؟ آیا فردی چاق

هستیم؟ بسیار چاق هستیم؟لاغر هستیم؟ و یا طبیعی میباشیم؟





 

گام اول لاغری و تناسب اندام

نویسنده : مدیریت سایت | تاریخ : 10:03 ب.ظ - جمعه 20 فروردین 1395


 

    . برای گرفتن BMI شما به قد دقیق به سانتی متر و وزن دقیق به کیلو گرم نیاز دارید

اول از همه قدتون را ضرب در قدتون کنید سپس وزن خود را تقسیم بر جواب نمائید.

برای مثال فردی با قدی  دقیقا 1متر و 67 سانتی متر و وزنی دقیقا 90  کیلوگرم

مثال : 1.67*1.67=2.7889

90 / 2.7889تقسیم بر  32.270=

افرادی که  BMI                                                                        

 زیر 19 هست یعنی فوق العاده لاغر هستن و حتما باید مقداری اضافه وزن پیدا کنن تا به تناسب اندام برسن.

افراد  بین 20 تا 25 است یعنی وزن متعادل دارن.

. افراد بین 25 تا 30 است یعنی مقداری اضافه وزن دارند

افرادی که  بالای 30 هست یعنی چاقی مفرط دارن و در معرض خیلی از بیماری ها هستن.

شما میتوانید برای به دست اوردن BMI  خود از جدول زیر استفاده نمائید.






 

افتتاح رسمی سایت

نویسنده : مدیریت سایت | تاریخ : 02:46 ب.ظ - چهارشنبه 7 مرداد 1394

افتتاح رسمی سایت نگــــــاه جدیــــــــــد


بسیار خرسندیم که به لطف خداوند مهربان توانستیم وب سایت جامع نگاه جدید را راه اندازی کنیم ...

              امیدواریم از مطالب موجود در سایت نهایت استفاده را ببرید .







 

آخرین مطالب

» گام هفتم در لاغری و تناسب اندام ( شنبه 21 فروردین 1395 )
» گام ششم در لاغری و تناسب اندام ( شنبه 21 فروردین 1395 )
» گام پنجم لاغری و تناسب اندام ( شنبه 21 فروردین 1395 )
» گام چهارم لاغری و تناسب اندام ( شنبه 21 فروردین 1395 )
» گام سوم لاغری و تناسب اندام ( جمعه 20 فروردین 1395 )
» گام دوم لاغری و تناسب اندام ( جمعه 20 فروردین 1395 )
» گام اول لاغری و تناسب اندام ( جمعه 20 فروردین 1395 )
» گام اول لاغری و تناسب اندام ( جمعه 20 فروردین 1395 )
» تناسب اندام ( جمعه 20 فروردین 1395 )
» افتتاح رسمی سایت ( چهارشنبه 7 مرداد 1394 )